In sfarsit au ajuns piesele de la vopsitorie,in cutie elemente revolver shackles,dar despre astea mai tarziu
Bara spate montat definitiv
Troliu 6800 lbs montat,releele aprimit loc protejat in interiorul bumper ului,mufa cablu comanda a primit loc pe fatada barii.
Masina gata de noroi si offroad
Scut tabla 5mm striat,taiat plasma,prindere patru puncte,usor demontabil,protejeaza baia de ulei,dar cel mai important,diferentialul fata,carcasa aluminiu
Bara spate custom,din tabla de 2.5 mm
Elemente taiate la ghilotina,pentru carcasa trolou fata
Esapamentul trebuie prescurtat,cu aceasta bara unghiul de atac devenind mult mai mare,de asemenea si rezervorul a fost ridicat cu 8cm,in urma body liftului
Strut bar custom,pentru a rigidiza montura amortizoarelor
Sudura mig
Finisareadupa sudura,pregatire pentru vopsit in camp electrostatic
Forma finala
Montat anortizor directie,si renuntare la bara stabilizatoare |
Puncte de recuperare din material 20mm grosime,ghidaj troliu |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése