Tendon fata de la RR,primele masuraturi pentru pozitionareaprinderilor pe sasiu
Sa mearga usor volanul cu cauciucuri 31,obligatoriu servodirectie
Punte fata cu suporti tendoane si arcuri sudate,vopsit primul strat
Ajutorul meu din bucovina
Suporti din material 8mm ,bucse cauciuc imense,parerea mea ,ultimele piese care o sa se distruga
Aliniere punte,verificat unghiul corect pentru funtionarea silentioasa a cardanului
Pregatesc elemente de fixare bara panhard,saibe fixare arcuri elicoiale
Dupa nenumarate de probe si potriviri pe sasiu,sudarea lor definitiva
Elemente de caroserie indoite pe abcant,praguri din tabla 3mm suport acumulator,fata usa spate
90 la suta din spatele masini reconstruit de la zero,japonezii au facut aceasta masina biodegradabil
Cand sufletul se desparte de trup,sasiu si motor curatat inainte de terosonare
Terosonul si grundul se consuma la greu,dar caroseria proaspat reconditionata merita atentia
Cardan fata dubla dupa cosmetizare serioa,era prea mare sa intre la loc
Pentru o putere mai mare,am montat carburator Weber 34/34 ,filtru K&N,cablui fise silicon cu carbon
Transfer case 410 asteapta noile rulmenti si simeringuri ,initia am propus un Rocklobster,dar a iesit pana la urma Babylobster
Prinderea cardanelor trebuie modificat,la strung,mai jos slim fit carcasa cardan dubla
Arcuri progresive cu doua trepte,comfortul s-a schimbat complet
Masina capabil de o flexare de aprox 65-70 cm
Extensie punte spate,amortizoare Bilstein montate la 45 de grade
Diferential blocabil punte spate,actionat pneumatic custom
Pregatire,curatare cu jet aburi
Buna ziua,
VálaszTörléscat ar costa manopera si piesele (mai putin amortizoatele) pentru o transformare suspensie Samurai la elicoidale?