2013. február 4., hétfő

Proiect Suzuki Samurai

 Punte fata curatat de surplusuri,pregatire pentru arcuri elicoidale
 Tendon fata de la RR,primele masuraturi pentru pozitionareaprinderilor pe sasiu
 Sa mearga usor volanul cu cauciucuri 31,obligatoriu servodirectie
 Punte fata cu suporti tendoane si arcuri sudate,vopsit primul strat
 Ajutorul meu din bucovina
 Suporti din material 8mm ,bucse cauciuc imense,parerea mea ,ultimele piese care o sa se distruga
 Aliniere punte,verificat unghiul corect pentru funtionarea silentioasa a cardanului
 Pregatesc elemente de fixare bara panhard,saibe fixare arcuri elicoiale

 Dupa nenumarate de probe si potriviri pe sasiu,sudarea lor definitiva
 Elemente de caroserie indoite pe abcant,praguri din tabla 3mm suport acumulator,fata usa spate
 90 la suta din spatele masini reconstruit de la  zero,japonezii au facut aceasta masina biodegradabil
 Cand sufletul se desparte de trup,sasiu si motor curatat inainte de terosonare



 Terosonul si grundul se consuma la greu,dar caroseria proaspat reconditionata merita atentia
 Bara fata custom din teava 49mm,cu posibilitate de a monta troliu
 Cardan fata dubla dupa cosmetizare serioa,era prea mare sa intre la loc
 Pentru o putere mai mare,am montat carburator Weber 34/34 ,filtru K&N,cablui fise silicon cu carbon
 Transfer case 410 asteapta noile rulmenti si simeringuri ,initia am propus un Rocklobster,dar a iesit pana la urma Babylobster


 Prinderea cardanelor trebuie modificat,la strung,mai jos slim fit carcasa cardan dubla


Arcuri progresive cu doua trepte,comfortul s-a schimbat complet
Montat in bullbar troliu Warn M8000
Masina capabil de o flexare de aprox 65-70 cm
Extensie punte spate,amortizoare Bilstein montate la 45 de grade
 Diferential blocabil punte spate,actionat pneumatic custom
 Pregatire,curatare cu jet aburi
Bara spate custom cu doua functii,al doilea funcie dupa primul,cel cunoscut,rezervor de sase litri capacitate,pentru actionarea diff lock ului spate,compresorul de mare putere a primit loc in cabina,manometru pe bord.

1 megjegyzés:

  1. Buna ziua,
    cat ar costa manopera si piesele (mai putin amortizoatele) pentru o transformare suspensie Samurai la elicoidale?

    VálaszTörlés