2014. január 30., csütörtök

Mercedes G engine swap (diesel) ,schimbare pozitie volan dreapta

 Finisaj negru mat epoxy,la 200 grade,vopsea pulbere,
Bara montata,urmeaza leduri pentru iluminarea numarului inmatriculare
 Bara spate mercedes g din material 3mm,profile indoite pe abkant
 Asa incepe bara spate,dupa modelarea formei,debitez materialele
 Bara fixata in patru suporti
 Turometru capsat de fabrica,desfacut pentru schimbarea unor piese electronice,calibrat,remontat
 turometru de pe benzinar 4zyl,modificat pentru diesel 5 zyl
 Lanturi pentru zapada(de data asta pentru noroi)

Admisie custom,diametru 76 mm,intercooler montat in fata radiatorului,intrare iesire 50mm
Biodiesel,motorul 662 merge unu la unu cu ulei de gatit
 Esapament nou,diametru marit,
sudura flexibil Bosal
 Sandblasted!Rezervor sablat,curatat,urmeaza tratament anticoroziv
 Obiect neidentificat din rezervor,
Imagine din interiorul rezervorului...
 Piesele sablate sunt vopsite cu grund primer,teroson ,si o vopsea speciala elastica,care permite curatarea usoara
 Toate cavitatile sunt incarcate cu o ceara speciala,protectie contra ruginii
 Compartiment motor aproape gata,mai urmeaza un intercooler custom.
Jos,masca fata facelift,primele potriviri,ajustari.
 Aripi interioare sablate,urmeaza grund primer si teroson.
 De la cap la coada toate piesele vor fi sablate si revopsite,piesele deteriorate vor fi complet refacute.
 Body lift,distantiere 50mm ,jante Ronal,anvelope BF Goodrich 32x11,5x15 montate.
Jos,
Volan design nou,montat pe partea stanga,mai trebuie pedala de acceleratie montat,si interiorul e gata.
 Body lift 50 mm Mercedes G klass,permite acces mai bun la curatare si reparatii,plus cabina primeste o pozitie mai inalta
 Curatat de rugina cu needle scaler pneumatic,tratat cu doua straturi de Kelfos
 Partea corodata decupat ,inlocuit,si izolat cu grund anticoroziv
 Pozitia noua a casetei servo,sasiul este bucsat la trecerea suruburilor de prindere
 Bucse strunjite pentru montarea casetei de deirectie
 Noile jante Ronal,in stil classic,prindere 5x112
 Flanse distantiere si gauri frezate pentru jante mercedes 5x112 si mercedes ML 5x120.Flansa are 50mm
 Prima treime a sasiului refacut,vopsea original ,si la culoare e identic,anticorosion un rostschutz
 Profile debitate si indoite ,pentru refacerea ramei parbriz
 Rama parbriz refacut fara pricepere,las imaginea sa vorbeasca
 Partea deteriorata ruginita decupat,izolat cu Kelfos,urmeaza Tektil ,si refacerea partii corodate
 Restaurare sistem stergator parbriz,ghidaje blocate ruginite,corodate,jos ghidaj bucsat si rectificat,si un O ring silicone pentru etansare
 Tulumba de frana pozitionata pe partea dreapta
 ambreiaj hidraulic ,tot pe dreapta,furtunul va fi prescurtat
 Ultima imagine cu volanul pe dreapta
 Carcasa acumulatorului si carcas tulumbei au fost decupate
 Repozitionarea suporturilor,
 Bord complet demontat,toate firele vor fi prelungite
 Noua pozitie a suportilor,sunt sudate si izolate cu mastic
Kit ambreiaj nou pentru motorul 2.9 td
 Rulmentul de presiune a fost putin diferit,dar strunjit interiorul ,si frezat urechile,potriveste la fix
 Pod pedalier,caseta servo,coloana directie,prima data la partea stanga
 Cu ocazia demontarii aripilor,am curatat complet rugina,iar partile curate au fost tratate cu Kelfos
 Motorul benzine 2,3 va fi inlocuit cu un diesel td

 Cateva verificari inainte e a pune la loc motorul diesel,testul de compresie statica a iesit slab.
 Chiuloasa data jos,blocul motor arata ca nou,se vad inca urmele de la honuire
 Chiuloasa demontata,supape si arcuri demontate
 Galeriile sunt infundate de calamina,urmeaza o curatare completa
 Supape rectificate pe strung
 supapa arsa ,supapa rectificata pe strung,supapa slefuit cu pasta abraziva
 Rectificare scaune supape cu freza speciala

 Se vede suprafata continu dupa rectificare pe scaune supape
 Simeringuri supape inlocuite,sunt doua dimensiuni,separat pentru intake si exhaust
Chiuloasa echipata dupa reparatie capitala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése