Finisaj negru mat epoxy,la 200 grade,vopsea pulbere,
Bara montata,urmeaza leduri pentru iluminarea numarului inmatriculare
Bara spate mercedes g din material 3mm,profile indoite pe abkant
Asa incepe bara spate,dupa modelarea formei,debitez materialele
Bara fixata in patru suporti
Turometru capsat de fabrica,desfacut pentru schimbarea unor piese electronice,calibrat,remontat
turometru de pe benzinar 4zyl,modificat pentru diesel 5 zyl
Lanturi pentru zapada(de data asta pentru noroi)
Admisie custom,diametru 76 mm,intercooler montat in fata radiatorului,intrare iesire 50mm
Biodiesel,motorul 662 merge unu la unu cu ulei de gatit
Esapament nou,diametru marit,
sudura flexibil Bosal
Sandblasted!Rezervor sablat,curatat,urmeaza tratament anticoroziv
Obiect neidentificat din rezervor,
Imagine din interiorul rezervorului...
Piesele sablate sunt vopsite cu grund primer,teroson ,si o vopsea speciala elastica,care permite curatarea usoara
Toate cavitatile sunt incarcate cu o ceara speciala,protectie contra ruginii
Compartiment motor aproape gata,mai urmeaza un intercooler custom.
Jos,masca fata facelift,primele potriviri,ajustari.
Aripi interioare sablate,urmeaza grund primer si teroson.
De la cap la coada toate piesele vor fi sablate si revopsite,piesele deteriorate vor fi complet refacute.
Body lift,distantiere 50mm ,jante Ronal,anvelope BF Goodrich 32x11,5x15 montate.
Jos,
Volan design nou,montat pe partea stanga,mai trebuie pedala de acceleratie montat,si interiorul e gata.
Body lift 50 mm Mercedes G klass,permite acces mai bun la curatare si reparatii,plus cabina primeste o pozitie mai inalta
Curatat de rugina cu needle scaler pneumatic,tratat cu doua straturi de Kelfos
Partea corodata decupat ,inlocuit,si izolat cu grund anticoroziv
Pozitia noua a casetei servo,sasiul este bucsat la trecerea suruburilor de prindere
Bucse strunjite pentru montarea casetei de deirectie
Noile jante Ronal,in stil classic,prindere 5x112
Flanse distantiere si gauri frezate pentru jante mercedes 5x112 si mercedes ML 5x120.Flansa are 50mm
Prima treime a sasiului refacut,vopsea original ,si la culoare e identic,anticorosion un rostschutz
Profile debitate si indoite ,pentru refacerea ramei parbriz
Rama parbriz refacut fara pricepere,las imaginea sa vorbeasca
Partea deteriorata ruginita decupat,izolat cu Kelfos,urmeaza Tektil ,si refacerea partii corodate
Restaurare sistem stergator parbriz,ghidaje blocate ruginite,corodate,jos ghidaj bucsat si rectificat,si un O ring silicone pentru etansare
Tulumba de frana pozitionata pe partea dreapta
ambreiaj hidraulic ,tot pe dreapta,furtunul va fi prescurtat
Ultima imagine cu volanul pe dreapta
Carcasa acumulatorului si carcas tulumbei au fost decupate
Repozitionarea suporturilor,
Bord complet demontat,toate firele vor fi prelungite
Noua pozitie a suportilor,sunt sudate si izolate cu mastic
Kit ambreiaj nou pentru motorul 2.9 td
Rulmentul de presiune a fost putin diferit,dar strunjit interiorul ,si frezat urechile,potriveste la fix
Pod pedalier,caseta servo,coloana directie,prima data la partea stanga
Cu ocazia demontarii aripilor,am curatat complet rugina,iar partile curate au fost tratate cu Kelfos
Motorul benzine 2,3 va fi inlocuit cu un diesel td
Cateva verificari inainte e a pune la loc motorul diesel,testul de compresie statica a iesit slab.
Chiuloasa data jos,blocul motor arata ca nou,se vad inca urmele de la honuire
Chiuloasa demontata,supape si arcuri demontate
Galeriile sunt infundate de calamina,urmeaza o curatare completa
Supape rectificate pe strung
supapa arsa ,supapa rectificata pe strung,supapa slefuit cu pasta abraziva
Rectificare scaune supape cu freza speciala
Se vede suprafata continu dupa rectificare pe scaune supape
Simeringuri supape inlocuite,sunt doua dimensiuni,separat pentru intake si exhaust
Chiuloasa echipata dupa reparatie capitala
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése