Releul troliului amplasat in compartimentul motor,cu scopul de a feri de intemperii,umezeala,amplasata cat mai inalt,la punctul maxim.
Va fi montat si un intrerupator general ,pentru orice eventualitate.
Izolarea capetelor lipite cu teava termocontractanta.
Conducte de cupru 10mm taiate la dimensiune,clemele lipite cu argint industrial.
Strunjire bucsa tambur ,din poliamida ,la cota marita ,dupa carcasa troliului
Bucsa este aproape gata,va fi montat presat,fara canel.
Strunjire ax ghidaj cablu troliu
Troliu montat,urmeaza proba electrica si legaturile electrice
Troliu restaurat,suruburi speciale whitworth,pentru ansamblarea motor cu reductor
Cutie viteze curatat ,degresat,urmat de montarea pieselor si incarcat cu vaselina grafitata
Rotorul electromotorului curatat,si rectificat colectorul in strung de precizie.
Piesele sablate au fost acoperite cu un primer anticoroziv,dupa,acoperit cu vopsea 2K gri metalozat pentru a pastra culoarea de fabrica.
Frana troliu Warn demontat,va fi curatat ,sablat,revopsit
Tambur troliu sablat,pregatit pentru rectificare
Ghidaje tambur cablu cu uzura ,lipsa cuzinetului,bucsei teflon,a deteriorat si carcasa
Carcasa incarcat cu sudura AWI,rectificat pe freza,va fi montat o bucsa de cota mai mare,si bineinteles rulment nou
Troliu Warn ,deteriorat,piese aluminiu corodate,rulmenti blocate,motor blocat corodat,statorul necesita reconditionare completa.
Urme de incercari de a dezface fara scule specifice,surub taiat cu flex.Din fericire nu au ajuns mai departe
Rotor demontat,greu a pornit in presa de 15 tone
Pregatiri inainte de sablat
Piese curatate ,sablate,urmeaza un strat de vopsea de baza in camp electrostatic,dupa,vopsit in culoarea gri metal original
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése